Det är en konstig värld vi lever i

Jag ville bara säga att Akkan är min och Fridas nya fredagsunderhållning. Storuman rockade hårt idag och bilar är tydligen bättre än vi kvinnor på alla möjliga sätt. Jag har lagt på mig något ton efter en pizza på Frasses med Pappa. Jag dansar fortfarande runt i lägenheten så fort jag är ensam. Det har fortfarande inte blivit roligt med disk och än är det ingen som har uppfunnit något som gör läxan åt mig. Jag tycker att alla tekniker runt om i världen kan ta och använda sina kunskaper och uppfinna alla maskiner och program som jag ber om.

En kort lägesupdate.
You got a fast car
I want a ticket to anywhere
Maybe we make a deal
Maybe together we can get somewhere
Anyplace is better
Starting from zero
Got nothing to lose
Maybe we'll make something
Me
Myself
I got nothing to prove

Fast car - Tracy Chapman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback