En drömmare från landet

Jag ville bara dela med mig med hur grymt mysigt jag har det. Fast jag egentligen gör det tråkigaste i världen, jag förbereder en 60 minuter lång lektion som jag ska hålla imorgon. Trots att jag hatar det jag gör så har jag det riktigt mysigt. Jag sitter alldeles ensam i lägenheten, lyssnar på Hello Saferide och First aid kit. Det är städat och fint och jag poppade en påse popcorn bara till mig själv. Jag dricker avslagen Coca cola, men det gör ingenting, för jag har tänt ljus.

Nu ska jag fortsätta skriva om knäppa scientologer, medans jag tittar på bilder på Robert Buckley, jag är fortfarande förälskad ;)

Ta hand om er nu. Låt inte scientologerna övertala er, de är verkligen knäppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback