Idiot

Jag vaknade i morse av att syrran öppnade dörren och frågade om jag skulle med och träna. Klockan var 10 över åtta och det är söndag!. Jag började undra om hon fått sig en smäll i huvudet men hon menade det verkligen. Så det var bara att hoppa upp, klä sig och fara på gymet..

Sådana dagar kräver kontraster. Så när jag kom hem fikade jag, la mig framför tv'n och såg Sound of music och West side story. Jag blir glad av musikaler. Dagens största ansträngning var när jag dammsugade efter julgranen.

Det är skönt att ha lov och inte behöva ha dåligt samvete över att man spenderat hela dagen i soffan. Fast egentligen borde jag ha dåligt samvete, jag har 10 ton med läxa som måste göras. Men jag är herre över mina egna läxor, så jag bestämmer.

Nu ska jag gå ner och se mer film, jag kanske borde duscha också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback