Koder

Jag har tänkt på en sak...
Tro det eller ej. Jag vet att era hakor hänger ner till golvet, men det är sant.

Jag tror att internet försöker lura oss allihop. Lösenord är bara någon slags placeboeffekt. Jag försöker lura internet ibland genom att skriva in fel lösenord, men jag lyckas aldrig, det svarar bara med att jag skrivit in fel lösenord och att jag ska försöka igen. Men om jag skriver mitt lösenord med superduperfart, sådan fart att jag bara inte kan ha skrivit rätt, då fungerar det ändå. Trots att jag nästan är säker på att jag kastade om bokstäverna... Jag kanske är för smart för internet, jag har lyckats äga tekniken! I rule!
Inga autografer, not today...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback