Minns du morgonljus eller svärta?

Nu är man hemma igen, lagom sliten men med ett leende på läpparna. Jag har haft två jätteroliga dagar tillsammans med brudarna. Vi bodde i världens trevligaste lägenhet med världens trevligaste pojkar next door. Det var skönt att ta det lugnt hos dem när det var ståhej hemma hos oss. Jag fick vara lovedoktor en stund och äta spagetti.

Det är bara nyår en gång om året och ska det va, så ska det va! Så vi röjde på hotellet, det var alldeles lagom mycket folk och de jag ville skulle vara trevliga var trevliga ;)

Nu är det bara att få en bra start på det nya året. Jag har stora förhoppningar på 2009 och har under 2008 lärt sig att allt ont verkligen för något gott med sig.

Tack pojkar och flickor för två kanondagar!

Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback