Sorgen över allt som är verkligt...

Ännu en dag på jobbet är avklarad. Idag hände det mest pinsamma som kan hända! En kund fick tala om för mig vart jag skulle hitta den ekologiska fisken. Man tycker ju att jag borde kunna det, jag som har jobbat där ett tag nu. En from och gammal kvinna var nära på att få betala Wims snus, helt ovetandes. Jag tappade bort två av tre "nästa kund" pinnar och blev självmordsbenägen. Jag höll en nys så länge att den exploderade över alla i kön, och kön nådde ända bort till drickorna. En man tog mig i handen och tackade mig för att jag bjöd han på en plastpåse, det kallar jag hyffs.

Nu sitter jag på bowlingen, Petter sitter och ritar av hallen och jag tar upp hans arbetstid genom att okkupera hans dator.

Jag vill ha chips.

Kommentarer
Postat av: Elina

Dom där pinnarna har en tendens att försvinna för mig också. Trots att det är tre när man börjar, är det oftast bara en när de första kunderna passerat. Underligt...

2009-01-28 @ 12:39:25
URL: http://nilina.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHAHA..! förlåt gumman, men det här var faktiskt jätte roligt :D

2009-02-02 @ 11:30:51
URL: http://lisaanderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback