Känn hur du blir yr

Efter tre timmars stå-uppkomik blir man rätt trött men överdrivet glad.
Stå-upp komik har en konstig inverkan på oss människor. När du går för att se en stå-uppartist, så skrattar du åt allt han eller hon säger, oavsett om det är roligt eller inte. Man skrattar bara för att man vet att det borde vara roligt. Eller så är det så att man egentligen inte förstår, men skrattar för att inte verka dum.
Jag skrattar för att jag tycker att allt är roligt.

Så, mer stå-uppkomik åt folket!

Priset för kvällens skönaste stå-uppkomiker går till...

Trummvirvel...

Thomas Järvheden!



Jag är ens inte cp, cp, cp...

Kommentarer
Postat av: Maggan

Han är het <3

2009-01-27 @ 15:16:18
Postat av: Hampe

Oj oj oj :P Hände nyss en sån där sak som vi snacka om förut :P

Läste det här, precis raden "Jag är ens inte cp, cp, cp..." Sen hörde jag på tvn i tvrummet samtidigt "Jag är ens inte cp, cp, cp..." :D Whaat :p

2009-01-27 @ 16:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback