Jag behöver inte nån som visar vägen, för jag tänker inte gå den.

Jag älskar dagar som den här. Man slutar skolan tidigt och det finns ingenting att göra. Det får se ut som sju svåra år i lägenheten, det är ändå bara jag som måste hoppa över alla saker. Jag kan springa runt i mina fulaste mjukiskläder hela dagen och skjuta upp middagen till sen kväll, och det bästa är att ingen kan bry sig. Jag kan hoppa runt och dansa till The Killers och det är bara jag som skrattar. Jag kan prata högt för mig själv och det är bara jag som svarar. Det värsta är att om jag känner för att kramas så får jag allt kramas med mig själv också. Men då tar jag, för en gångs skull, fram min optimistiska sida och tänker att det ändå är jag som kramas bäst!

Nu taggar jag sista helgen i januari! Jag och Ida ska till Umeå och äga stan! Ingen kommer att gå säker.
We won't stop until somebody calls the cops, And even then we'll start again and just pretend that
Nothing ever happened!


Nu ska jag äta poppade corn..




Jag trodde inte att jag hade så mycket fräknar...

Kommentarer
Postat av: Linda

hallå hade du tänkt komma och hälsa på dåra?

2009-01-20 @ 12:55:10
URL: http://lillhumlan.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja, sånna dagar är underbara. Men bara så att du vet kommer The Killers att spela på Hultsfred i sommar :)

2009-01-28 @ 12:24:48
URL: http://lisaanderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback