Vad blir rätt och vad blir fel

Jag har blivit en nörd. Inte en sån med glasögon som har matte och kemi som hobby och deras enda vän är deras miniräknare som inte vanliga människor förstår sig på. Inte en sån som lever för att spela Cs, Wow eller Wc3. Nej inte en sån nörd...
Jag har bivit en ny typ av nörd, en harpannörd. Jag är helt fast i harpan-träsket. Jag spelar det första jag gör på morgonen och det sista jag gör innan jag somnar, om jag somnar.
Trots att min lek aldrig går ut så håller jag hoppet uppe. Trots att jag spelat 286 spel på Ipoden och bara vunnit 30. Man får inte ge upp, man måste kämpa för att vinna.

---Nu när jag gick in på google för att leta reda på en passande bild till det här inlägget, hittade jag något spännande.. Fusk till harpan.. Men jag ska inte låta det ta mig, det är inte min grej! Men om NI vill se korten hoppa, så var det en fågel som viskade i mitt öra att shift+alt+2 skulle fungera.---



Det där va på riktigt... Inget fusk här inte...

Kommentarer
Postat av: Hampe

Vad är det du påstår? Att folk som nöter wc3 å cs e nördigare än dom som nöter harpan? Wow däremot håller jag med dig om ;P

2009-01-21 @ 15:41:52
Postat av: Jag

Fuskarn ;)

2009-01-22 @ 20:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback