En dans med svåra steg

Okej, jag erkänner. Lova att inte mobbas. Jag dansar runt i lägenheten så fort jag blir ensam. Jag hoppar i sängen och ramlar runt i soffan. Jag skakar rumpa till Tracy Chapmans aftrikanska rytm, jag erkänner. Döm mig inte, jag är precis som ni, jag har bara kanske lite problem med att erkänna mina svagheter. Jag som tappade bort min känsla för takt för länge sedan, eller... när jag tänker efter har jag nog aldrig haft någon känsla för takt... alls. En gång glömde jag att dra ner persiennerna... Det är inget att skratta åt.

Tracy Chapman - Crossroads
Shake that ass!

Kommentarer
Postat av: Lisa

"Shake that ass and show me what you got!"

Det är rätt Sara - Mer lägenhetsdanser åt folket! Det finns nog inte mycket bättre än att släppa loss totalt utan pinsamhet eller dömmande. Det borde dock inte finnas något dömmande av dans över huvudtagetm, det är trots en fri konstform (är inte all konst fri?). Aja.. Fortsätt dansa vännen! Men nästa gå vi står på ett dansgolv kan jag lova att jag kommer kräva att få se dina "moves" ;)

2009-02-02 @ 11:27:57
URL: http://lisaanderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback