He is so pretty to me

Jaha.. Idag fick man beskedet om framtiden och skolan. Livet förändras så fort, man ska ta gigantiska beslut och allt kommer att förändras. Distanskursen känns mest attraktiv idag, för jag vill verkligen inte flytta. Om jag stannar slipper jag ta massa lån och då kan jag jobba emellanåt. Jag önskar att man kunde veta vad man vill, jag önskar att jag hade drömmar och mål. Min dröm är att få ett jobb som jag trivs med. ( Egentligen är min dröm att bli miljardär. Ha ett stort hus med ett musikrum, en schäferhane och Glenn )

Jag tänker nog stanna kvar i trygga Storuman ett tag till, det känns bäst.
Haven't you heard?
I'm stuck on a verse
I'm stuck on a boy who fills me with joy

He is so pretty to me

And he doesn't know just how far I would go
Just to kiss him

Johanna har klippt och färgat mitt hår också! Jag är rånöjd! Tack Johanna!







Kommentarer
Postat av: Hanna (på ålderns höst)

wow, Frisyren är en STOR hit! du borde alltid ha så :D



I övrigt måste jag bara slänga in en kommentar om att våra hastiga ica-möten ej får fortsätta, för jag är helt utschasad (uttjasad? utshasad? Äsch! vi har ju tagit studenten, vem bryr sig då om stavning?) vid den tiden på dagen så jag orkar knappt prata, haha ;) bättre att ses på riktigt någon gång.

jag saknar dig, så hör gärna av dig, Sasha :)



Hugs and drugs ;D

2009-07-10 @ 22:06:48
Postat av: Madde

Snygg du blev i håret!:)

2009-07-12 @ 23:03:57
URL: http://bumfan.blogg.se/
Postat av: Marina

Du, cool frisyr!! :)

2009-07-14 @ 16:00:55
URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken läckerbit! Grrr ;)

2009-07-18 @ 20:45:25
URL: http://surname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback