När du har varit i alla vrår... Kom ihåg mig då

För vi har tagit studeenteeen! Fy fan vad vi är bra.

Jag önskar att jag hade kunnat skriva ihop några fina ord om de tre åren på Luspen. Men det finns inga ord som kan beskriva känslan att lämna alltihop. Jag är så glad att jag har fått dela min vardag med Anna J - Den vackra, Anna S - Den kaxiga och roliga, Hampus - Den smygsmarta, Jonas - Den charmige, Hanna - Den principfasta och glada, Rebecca - Den söta, Ina - Den snälla och smarta, Karro - Den tuffa...

Samhällarna har varit min vardag i tre år, det är ni som fått lära känna Sara - Den kloka. Jag är glad att jag fått gå till skolan och träffa er varje dag. Jag är så glad att jag fått lära känna er, det är en ära. Jag har fått chansen att gå tre år med världens mysigaste klass, jag älskar vår humor och vår förmåga att prata bort alla lektioner. Jag älskar att jag vågat vara mig själv med er.

Nu när vi alla skiljs åt så kommer vardagen bli annorlunda. Allting kommer att bli annorlunda. Jag kommer sakna Karro som åker så långt som till Ånge - Hon som alltid gör mig så glad, jag kommer sakna att sitta i datasalen med Ina, jag kommer sakna Rebecca något så hemskt mycket för att hon alltid varit så fantastisk, jag kommer sakna att bara veta att Hanna alltid finns där, jag kommer sakna att skratta åt Jonas dåliga skämt. Jag kommer sakna min bästa Hampus som alltid gör mig glad och ibland lite förbannad också. Jag kommer sakna Anna S när hon försöker vara rolig och det bara är jag som skrattar, jag kommer sakna Anna J och hennes väl genomtänkta kommentarer och hennes söta face!

Så när ni får spring i era ben och jordens dragningskraft är klen... När ni vunnit.. Kom ihåg mig då..



Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Jajjamensan! Finns så länge lagret räcker. Bäst om du lägger en förbeställning på [email protected] så att du är säker på att du hinner innan dom tar slut. Begränasd upplaga vettu.Du kan alltid avboka sen :)



Kram

2009-06-17 @ 17:09:10
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: Ina

Men Sara, vad fint du skriver.. Jag blir alldeles rörd..

2009-06-17 @ 22:19:11
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Emma

Underbara människor :* Ni hittar mig i Luleå i höst, inte allt för långt borta :) pussar

2009-07-18 @ 20:49:01
URL: http://surname.blogg.se/
Postat av: Jonas

Vilken ny värld som öppnats när man upptäkt bloggarna

Vilket fint inlägg, du vet verkligen hur man ska knyta ihop säcken på rätt sätt :)

2009-10-24 @ 21:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback