Djupa konversationer

Idag är en sån dag när jag går runt och städar lite smått och för djupa konversationer med mig själv. Jag gör mitt bästa för att inte flyga iväg och jag sjunger en del.

I veckan är det sista veckan på skolan, det känns bra konstigt att bara lämna alltihop. På torsdag är det studenten och jag ska hålla tal och sjunga så det känns lite nervöst också. Familjen kommer hem och på fredag blir det middag, det ser jag väldigt mycket fram emot.

Jag har haft en supermysig helg. Lördagen bjöd på dans och trevligt umgänge på Talludden, resten av helgen har jag spenderat i Barsele där vi har bastat och myst för fulla muggar. Igår, som avslutning på en riktig slöardag, såg vi film hos Madde och Tobias.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback