Sommar, sommar, sommar...

Nu har jag sommarstädat lägenheten, vilket är en riktig bedrift eftersom den är så stor som 19 kvadrat. Jag har också gjort en massa andra nyttigheter, jag har tillslut beställt en till hårddisk, jag har övat på sången inför avslutningen och jag och Ina har också skrivit på studenttalet.
Förstasidan i Aftonbladet har aldrig varit jobbigare att se. Jag tänder ett ljus för dig idag. Jag tänker på din familj och jag tänker på dig.
Ikväll blir det brännboll med treorna innan jag går hem och myser med världens vackraste. Jag är så glad och min mage är full av fjärilar, snart flyger jag nog iväg.





Kommentarer
Postat av: Madde

vad fina ni är!:)

2009-06-06 @ 12:25:51
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback