World spins madly on...

Nu är vår studentbal avklarad, det var en trevlig kväll. Jag är glad att jag fick spendera min bal med världens bästa 3or. Tack för en speciell kväll.


Ibland är livet grymt och hemskt orättvist... Det är svårt att förstå att hon inte finns längre.. Jag vill tro att hon tittar på oss allihop, jag tror att hon ser oss och att hon tänker att vi ska rycka upp oss. Det konstiga är hur allt bara fortsätter ändå.. Mina tankar går till hennes familj och hennes närmsta, allt är så konstigt och diffust. Det är svårt att förstå hur en så skön tjej kan ha lämnat oss när hon hade hela livet framför sig. Jag hoppas att vi ses någon gång igen. Mufasa!

Kommentarer
Postat av: åsa

Sara! Du vet väl om att du är värdefull, att du är älskad här och nu, att du är älskad för din egen skull och ingen annan är som du.

Kram på dig Lillsyrran.....

2009-06-01 @ 23:13:01
Postat av: Kim

Ah, kanon fina var både du och swompin på kortet =) Saknar er allesammans, önskar jag kunde vart där :/



Och det där som hände, jag kännde henne inte så bra, men det är alltid tråkigt när folk går bort sådär, så jag beklagar verkligen.



Sköt om dig nu vännen! kram

2009-06-02 @ 10:39:40
Postat av: line

Va fina ni var tillsammans. <3 Miss u snart kommer jag

2009-06-02 @ 16:12:05
URL: http://metrobloggen.se/staar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback