Genialiskt

Igår... Efter att jag suttit och gråtit mig rödögd i några timmar, för att jag inte kommunicera med någon annan än mig själv... Då kom jag på det helt genialiska! Man kan gå på Ica och KÖPA ett refillkort! Så sagt och gjort, jag gick på Ica och köpte mig ett. Men eftersom sifferkoden ska avslutas med fyrkant och min fyrkant inte fungerar så smög sig tårarna fram igen. Jag övervägde att ställa mig på mobilen och hoppa på den. Men jag gjorde inte det utan tryckte på knappen till den gav med sig.

Nu har jag fått internet att fungera igen, det är så underbart det hade kunnat vara. Nu kan jag kommunicera med resten av världen och jag kan sysselsätta mig med annat än att göra skuggfigurer och tävla mot mig själv i harpan.


Kommentarer
Postat av: Yey \(^^)/

Hoppa på mobilen! :D

2009-03-11 @ 13:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback