Här kommer våren...

Våren är i rullning och asfalten kikar fram.. Gruset låter under fötterna när man går och solen skiner. Det luktar värme och hela kroppen känner hur sommaren är på väg. Fåglarna kvittrar och en irriterande hund har stått och skällt här utanför sedan igår. Är det inte en härlig känsla? Jag lyssnar på Governor Andy för att förstärka känslan ytterligare.

Jag sitter på rummet på vandrarhemmet i Lycksele. Jag ska städa ur idag och åka hem. Mitt hår är skitigt och jag är lite lätt hungrig. Men det gör ingenting - för det är vår!

Gå ut och ta vara på dagen och det vackra vädret. Till och med Lycksele blir vackert på våren....
Eller sitt inne om det passar bättre, sitt inne och dra upp persiennerna. Lyssna på glad musik och känn hur hela världen skriker att sommaren är på väg.

Själv ska jag dra mig ut och titta på fåglarna.

Kram -  Dagens låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback