Joka nanana vastaa herneen kokoaa

Idag på jobbet gick jag och lyssnade på radio. De spelade Leende guldbruna ögon... På finska. Det lät ungefär så här -

Käytä alle voutiaille lapsille hammastahnamäärää.. NananananaNAnana... joka nanana vastaa herneen kokoaa.. Lalanumanana... Direkt från baksidan av tandkrämstuben.

Ni kan bara tänka er, jag skrattade i 2 minuter och 26 sekunder.

Det var inne en liten skön karaktär idag. Hon var ungefär 43 centimeter lång, kanske 44. Hon hade med sig sina småbröder för att handla lösviktsgodis. Hon trodde att hon var 41 år gammal, jag lovar. Hon pratade som att hon vore så gammal också, trots att hon aldrig var mer än 7. Hennes mamma gick några meter bakom och skrattade lite generat. Barn är söta.
Dagens gladaste nyhet kommer här. Håll i er.

Prinsen är singel! Yey! Eller så är han gay.. Jag vet inte.. Han är söt i alla fall. Det kanske vore något att satsa på! Slottet är mitt nästa mål. Det är bra att sätta höga mål har jag hört, man kan klara allt bara man vill! Carl Philip Edmund Bertil Bernadotte, here i come.
Nu är det dags för nya glasögon också.. Suck..


 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Testa glasögon med båge runt om... Lycka till nu till veckan. Tänker på dig. Kram!

2009-03-06 @ 17:40:31
Postat av: Mirja

Jag får alltid lyssna på Finska på Raddion! Pappa tror han bor i finland för han ska spela radion, med finsk snack! My good! :P

2009-03-07 @ 12:55:24
Postat av: Ina

Men Sara, han är ju gammal.. Och inte SÅ snygg..

2009-03-08 @ 16:55:34
URL: http://snowstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback