Låt oss dansa!

Idag har jag städat mitt rum hemma i Slussfors. Nu kan man faktiskt gå in där och man ser min säng. Den är vit, det var mer än jag visste.

Det är helt fantastiskt vad man kan åstadkomma med lite energi och reggae. Ni borde prova det någon gång! Nu när jag provat på att städa inser jag att det faktiskt blir rätt fint efteråt och att det inte är så svårt. Så! Kavla upp ärmarna och hugg tag i dammsugaren. Jazza till er favoritmusik och gör mamma förvånad!



Governor Andy ft. Jr Eric - Reggae profil

Jag är glad. Dansa med!

Kommentarer
Postat av: Mirja

Älskar Governor Andy! :D Man blir pepp, pepp, pepp, pepp!! :D <3

2009-03-04 @ 16:07:30
Postat av: Kim

Governor Andy är ju klockren :D <3

2009-03-05 @ 01:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback