Här kommer jag

Imorse klockan halv tio satt jag mig i bilen med världens snällaste man och hade uppkörning. Jag lyckades charma honom så nu har jag en lapp i min börs som säger att jag får köra bil. Snart får jag kortet och då kommer jag sätta upp lappen på väggen med en spik.

Jag får nu köra bil. En sån med fyra hjul som kan gå jättefort... Riktigt jättefort om den är riktigt bra. Nu kör jag en Opel Astra, den går inte så jättefort.

Jag är så trött att ögonen snart faller igen. Det har varit två väldigt intensiva dagar. Men nu är det över. Nu får ni hålla er undan på vägarna för... HÄR KOMMER JAG!

Ida bjöd mig, Hampus, Johanna och sig själv på tårta idag. Inte för att någon fyllde år, utan för att jag klarat körkortet. Grattis till mig och till Jim, Camilla och Jessica som också klarade det idag. Ni borde också ha tårta.
För jag är lycklig, ja jag är lycklig. Ja jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag. 
 

Kommentarer
Postat av: Kiimii :)

Grattis grattis!:) Men är du bara lycklig alla dagar utom söndag?:<

2009-04-01 @ 07:58:58
Postat av: Stoffe

Grattis :)

2009-04-01 @ 11:23:17
Postat av: sara

GRATTIS!! :D

2009-04-01 @ 12:30:44
URL: http://holmgren7.blogg.se/
Postat av: Line

Grattis gumman. Då vet jag vem jag ska snålragga med när jag hälsa på :D

2009-04-01 @ 21:39:11
URL: http://daline.blogg.se/
Postat av: malin hallen

Grattis :D

2009-04-02 @ 19:50:33
Postat av: Kajsi

Grattis! :)

2009-04-06 @ 20:31:24
URL: http://smaskigadagar.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback