Jag gnager på sista biten...

Jag har läxor upp över öronen och på måndag ska vi våldgästa huvudstaden. Vi ska vara i Fjollträsk i en hel vecka, det blir... en upplevelse.

Annars rullar livet på rätt bra, jag mår bra. Det händer mycket just nu, men jag vet att det är min inställning till det som avgör hur jag känner. Så jag tänker positiva tankar och försöker få ut något bra av allt som händer. Det gör att allt känns lite lättare, jag vet att allting löser sig. Det gör det alltid.

Jag sitter och äter torkat renkött... Jag gnager på den sista biten, ni vet den som ändå inte går att skära från... Jag tycker om livet.



Innan jag avslutar vill jag bara säga att jag har världens bästa föräldrar. Jag älskar er.







Kommentarer
Postat av: åsa

ja jag håller med...dom är Bäst!

2009-05-07 @ 22:38:11
Postat av: Lisa

Strunta i Fjollträske och ta en liten längre sväng över Östersjön och ner till mig ;)

2009-05-09 @ 15:45:05
URL: http://lisaanderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback