Premiärtur

Nu har vi varit hemma några dagar, och aldrig har det kännts så bra att åka hem som det gjorde i fredags. Stockholm var trevligt, men alldeles för stressigt för att jag skulle hinna med. Det var så skönt att få komma hem till en varm famn och varma mackor. Jag hade längtat mig tokig hela veckan!
Nu är det bara elva dagar kvar till balen, och allting börjar ordna upp sig.
Det är bara 24 dagar kvar till studenten och början på resten av livet.
Solnedgången är ett av naturens vackraste fenomen, och jag är lyckligt lottad som får se skådespelet från mitt fönster.
Sommaren närmar sig med stormsteg och lyckan är total. Jag ser människor som är ute på promenad och jag hör ett billarm som gått igång. Huden hettar av solen som tittade fram idag...

Igår var vi ute på premiärtur med båten och en varm känsla spred sig i hela kroppen. Jag älskar att se vattnet... Jag älskar att bara mysa med den vackraste som finns. Jag är lycklig.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte skriva nått snart....

2009-05-21 @ 11:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback