En lång dag.

Nu är ännu en arbetsdag slut. Kroppen värker litegrann och jag ser fram emot en helg på Källan. Jag har disk som ligger på hög tillsammans med alla räkningar. Jag ska träna ikväll men kände mig inte det minsta lilla taggad, skulle hellre städa lite och lyssna på Melissa Horns album som anlände på posten här om dagen. Den här dagen går inte i optimismens tecken, men för mig gör det inget. Ibland är det skönt det också.

Jag har funderat på att börja lägga undan pengar för att operera ögonen en vacker dag. Jag borde spara pengar till att leva. Jag fick i alla fall 25 kronor i form av en bonuscheck idag från ICA. Det är alltid något. Det ekar i min plånbok och jag gör alldeles för många impulsköp.

Nu ska jag koka mig en gröt och lägga mig under min varma filt i soffan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback