Grattis till mig.

Nu har man fyllt 19 år också. Mitt sista tonårsår. Jag firade födelsedagen med familjen, det var en underbar födelsedag, jag tackar er för sällskapet och alla fina presenter! Min familj är den bästa!




Jag kom nyss hem från Madde, vi var duktiga och tog oss till träningen ikväll, det var skönt att få det gjort.

Jag måste säga en gång till att jag verkligen tycker om Melissa Horns nya album, det går rätt ofta i lägenheten numer.

Imorgon är jag ledig, hoppas Anna mår bättre så att hon kan komma och fika!

Nu ska jag gå isäng och sova, godnatt.

Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Vi va duktiga! :) Du har frälst mig på Melissa Horn. Hon är så himla bra. :) Tack. :)

2009-11-24 @ 22:36:31
URL: http://bumfan.blogg.se/
Postat av: Maggan

Du är så himla söt chejen <3

2009-11-24 @ 23:29:03
Postat av: Emma

Grattis i efterskott :D

2009-12-28 @ 15:05:28
URL: http://surname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback