Jag saknar..

Det är snart 5 månader sedan vi tog studenten och det känns konstigt. Nu har alla lov, men jag är fast i charken. Jag saknar Rebecca jättemycket, jag längtar verkligen tills hon kommer hem. Jag saknar Suss. Jag saknar alla samhällare, varenda en. Mina tre krigare har lämnat mig alldeles ensam här i stora stygga världen. Jag saknar Ida.


Jag har köpt en ny dator för övrigt, så nu har jag en skärm som är på grästen till större än min Tv. Och ett riktigt tangentbort och en normalstor mus. Tacka vet jag komplett.se


Ikväll har jag varit och boxats med Madde, mina ben har gett upp. Jag gruvar mig för att resa mig upp här ifrån.


Imorgon ska jag hem till Slussfors och måla klart byrån som jag började på i helgen. Sen på torsdag ska alla hyllor och tavlor upp! Och på torsdag ska jag vara med Glenn, jag längtar efter han.

 


Kommentarer
Postat av: Ina

Vad fina ni är :) Men Sara, jag är kvar här :)

2009-10-28 @ 18:54:39
URL: http://snowstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback