Du har min luft i ditt bröst

Idag kom Winnerbäcksboxen som ett brev på posten. Jag satt mig på golvet, lutade mig mot elementet och startade det nya albumet. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om det, men jag vet att det är olustigt hur hans texter alltid passar så bra just i stunden. Efter nästan en timme vid elementet är ryggen varm, hjärtat ömt och tårkanalerna tömda.

 Livet är igår, nu och imorgon och man måste, som Lisa sa, leva idag i sitt äventyr. Jag lever idag, jag funderar idag och jag känner idag. Mitt äventyr är nu, det kommer fortsätta imorgon, men jag hoppas att äventyret blir lite gladare och mindre ensamt framöver. Kylskåpet är fullt av negerbollar som ska pigga upp. De hjälper faktiskt.

Nu ska jag snart ner och äta lunch med Madde, jag känner att det behövs.

Kram...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback