En dag att minnas

Igår var det hotellet, det var riktigt trevligt!

Idag är det dags att tända ljus på gravarna och minnas de som lämnat oss. Jag och Lisa var förbi en sväng på graven och tände ett ljus för allas vår stjärna. Saknaden är stor. Jag ska sitta en stund och minnas. Alla har sina egna minnen, och de är det bästa vi har kvar.

En vacker låt för ett vacker tjej.

En av de viktigaste personerna i mitt liv och en bra kompis sa en gång - Var inte ledsen över att hon är borta. Var glad för att hon har levat. Hon var klok, min farmor. 


Ett halvår idag, tiden har gått fort :) Det har varit ett härligt halvår. Kärlek är det bästa livet har att erbjuda. Du är min stjärna!


Kommentarer
Postat av: Bergfors

käraste sara, som jag älskar dig med! :D men kom ihåg: schh... hemlis! ;)

2009-11-05 @ 10:35:11
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

Hejsan!

Gå gärna in på min blogg och kika på lite kläder jag tipsar om på Gina Tricot.

Släng gärna in en kommentar också vad ni tyckte eller något annat roligt.

Ha en fortsatt bra dag:)

Kram Julia

2009-11-05 @ 16:42:25
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback