Jag gjorde allt jag kunde

Det finns vissa likheter mellan att vara läkare och att jobba på ICA.

Ni vet - När en kund frågar efter något som är slut i hyllan - Då går jag ut på lagret och tittar om det finns.
När jag sedan kommer tillbaks och det visat sig att det är helt slut...
Då går jag sakta mot kunden, säker blicken och skakar lätt på huvudet.
Jag närmar mig kunden, fortfarande med blicken fäst på mina fötter
och får fram ett " Tyvär, jag är ledsen...Jag gjorde allt jag kunde"
Jag suckar och ger kunden en lätt klapp på axeln och går sakta iväg.

Jag har ett mycket tufft och känslosamt jobb.


Kommentarer
Postat av: mirja

JAG ÄLSKAR DIG (och din humor)!!! <3

2009-10-08 @ 19:53:34
URL: http://mirjadahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha!!!Känner igen mig på statiol...Nä jag beklagar det är faktiskt helt slut!

2009-10-10 @ 10:36:53
Postat av: Anna S

Sara, jag sitter och lyssnar på kom ihåg mig. Och jag måste bara säga att jag kommer ihåg dig :) Saknar dig tjejen och din helt underbara röst.

Sluta aldrig tro på dig själv för du är helt underbar och kommer lyckas grymt bra här i världen!

2009-10-15 @ 21:08:22
URL: http://stenvallarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback