Min vän hushållsassistenten

Jag lovar, jag lever.
Min dator har lämnat mig ensam med resten av den grymma världen. Så nu har jag fått låna en dator så att jag kan fortsätta mitt bloggande och min skvalleruppdatering.. En annan sak som datorn kan vara bra till är att betala räkningar, jag hatar det. Jag skulle vilja vinna ett bankkonto som någon annan stackare äger, så att jag kan beställa saker som någon annan stackare får betala för, jag skulle köpa allt på kredit. Jag skulle köpa jättemycket onödigt som jag slapp betala själv, som en hushållsassistent till exempel. Jag skulle aldrig någonsin använda den, den skulle ställas längst ner i köksspåket och där skulle den få stå. Men det skulle jag inte bry mig i, för min plånbok gråter inte.

Numer jobbar jag mest, läser Jonas Gardell, har skaffat en korttidsinneboende att lösa korsord med. Jag umgås med Glenn också, för att jag älskar det.

Jag är kär, glad och hemskt frusen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback