You're my world

Nu är jag hemma i Slussfors hos mamma och pappa, de har knappt fått se mig på hela sommaren, så jag passade på att åka hem nu när det ändå är jakt och jag är ledig.

Det har varit en riktigt mysdag som började med en jättekopp te och ett stort korsord. Jag har städat lite i min egen takt med skön musik i öronen. En kanondag helt enkelt.

Imorgonkväll ska jag ringa Glenn så får han ta och hämta mig, då kanske det blir att följa med och jaga en stund på söndag. Kanske, mycket kanske.

Nu ska jag sätta mig och fortsätta med mitt korsord.





You're my world, you're the owner of my heart.. You're the reason i know love.
You're my heart, my soul, my reason - You're my world.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback