Ja, vissa stunder, kan det kännas ensamt.

Idag är det söndag och jag känner mig inte på topp.
Har sovit i soffan en stund, har legat där hela dagen faktiskt.
Jag vill göra om här hemma, sätta upp hyllor och tavlor så att man kan trivas,
men jag kan inte själv.
Det är mulet och kallt ute.
Melissa Horn har en fantastiskt vacker röst.
Är det verkligen så långt till Jokkmokk?
Om jag har någon semester nästa sommar, så ska jag spendera fyra veckor i London.

Tror allt att jag ska lägga mig på golvet och lösa korsord.


Kommentarer
Postat av: mamma

Du kan själv, försök inte. Vad jag vet så har kvinnor i vår släkt fått klara sig själva mången gång, kom igen när det gäller att bygga stora hus, vad behöver du, jag kommer med verktygen,

2010-08-22 @ 18:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback