Dag 10 (känner att jag egentligen borde vara på dag 24 nu..) - Bloggfavoriter

Jag har en mapp på Mina favoriter som heter "bloggar" - kort och gott.
Där har jag exakt 54 bloggfavoriter. Varav en är min egen faktiskt.
Jag brukar kolla igenom listan en gång om dagen när jag har tid, och se om det hänt något spännande.

Jag älskar att läsa bloggar - Mest för skvallrets skull, skulle jag tro.
Eller bara för att hålla mig uppdaterad.

Jag ska välja ut ett guldkorn.
De mesta bloggarna är mina vänners, men det finns en kille.
Joel heter han.
Jag tror att det var Hanna som introducerade mig för hans blogg för några år sedan
och jag älskar den lika villkorslöst än.

Jag lägger in en länk för att ni lättare ska hitta dit.
Läs och njut av hans sjuka humor.

JoelsUnderbaraBlogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback