Dag 7 - Vänner

Jag började skriva ett inlägg om mina vänner, men kände att det inte riktigt räckte till
Jag vill som inte; att någon ska känna sig glömd.
Det hade blivit ett långt inlägg.
Jag har så många vänner som betyder vansinnigt mycket för mig.

Jag har gamla klasskamrater, barndomsvänner, jobbarkompisar och vänner som jag inte träffat på många år.

Jag kan bara säga att jag uppskattar alla mina vänner jättemycket.
Jag tycker så mycket om mina grabbar som står bakom min rygg oavsett vad.
Jag älskar mina tjejer som jag kan berätta allt för och som förstår mig.

När jag började skriva på det långa inlägget så kom jag och tänka några minnen;
Alla kvällar vi suttit i lunkan och lekt med ljus.
Kvällen på vår balkong.
När vi lekte lekar i bilen till Östersund.
När vi suttit i paviljongen och pratar i timtal.
När vi hade klassåterträff med StarWars och godis.
Pratstunder i charkkylen.
Timmar i kö för att göra sin första audition till Idol.
Första Maj 2009.
Samtal mitt i natten

Ja.. Minnena är många och jag håller hårt i dem.

Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Paviljongen <3

2010-12-06 @ 19:25:32
URL: http://vaegkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback