Dag 8 - Favoritsaker

Nu vet inte jag om det menas att jag ska skriva om materiella saker, eller saker att göra.
Men jag är prylgalen, så jag kör på det förstnämnda.

Jag har många favoritsaker, men ska försöka korta ner min lista till de allra gottigaste.

Dockstationen till min Ipod, det måste nog vara nummer ett på listan.
Min Tracy Chapman cdsamling.
Mina Lundhagsbyxor.
Min jättefina gitarr.
Min kamerautrustning.
Min nalle som jag fick av min farfar.
Min alldeles egna kniv.

Nej så nu ska jag sätta mig i mina Lundhagsbyxor, starta min Ipod där jag lagt in alla Tracy Chapmanskivor. Jag ska spela på min jättefina gitarr med min alldeles egna kniv som plektrum.
Jag ska ställa kameran på stativet och sätta på självutlösaren och fånga några bilder samtidigt som Nalle sitter på sidan om och tittar på spektaklet.


Kommentarer
Postat av: Johanna

sv; Hahaha jag vet! Hur dålig som helst! :P

2010-12-06 @ 19:23:07
URL: http://vaegkonen.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv; Ne det har vi inte, det har jag och Elina redan konstaterat^^ haha. Det enda vi har lika typ är Gul lök 4666! :P

2010-12-07 @ 21:21:41
URL: http://vaegkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback