Dag 9 - Min tro eller livsfilosofi

Jag känner att jag ligger lite efter, får nog ta två inlägg idag..


Religion och filosofi var två av mina favoritämnen på gymnasiet, så det här ämnet borde passa mig som handen i handsken.
Men det gör inte det.

Jag har väldigt svårt att sätta fingret på vad min livsfilosofi är.
Jag tror att allt har en mening, att det kommer något gott ur allt som händer.
Jag tror att det finns någon som tittar över oss och hjälper oss när vi har problem.
Jag tror att kärlek är något av det viktigaste vi har.
Jag försöker vara glad, för att göra andra människor glada.

Jag har nog ingen särskild filosofi, jag försöker leva nu och ta dagen som den kommer.
Resten löser sig.

Listan hittar ni HÄR


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra bild den med gitarren

2010-12-13 @ 22:27:40
Postat av: Linda

Haha liten omväg att köra vidare, det är ju några mil extra till dig. :D

2010-12-14 @ 22:13:11
URL: http://mammagoose.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo men 3 timmar tillbaka :S hehe

2010-12-14 @ 23:44:10
URL: http://mammagoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback