Helgen som gick

Nu har man börjat landa efter helgen i Rödingfors och vardagen är igång igen.
Jag hade en hemskt rolig helg, det var länge sedan jag skrattat så mycket.



Glenn stod för kärleken och värmen, Björn stod för att vara den enda som lyckades fastna i en bäck. Jenny stod helt klart för de flesta fastkörningarna, Madde låg nog rätt bra till hon också. Annars var Madde en bra vän att dricka lite vin med, och klaga på livet. Ante var så snäll att han drog runt med mig på skotern hela helgen, ingen lätt uppgift. Jonas stod för många skratt, min vän Svevia gjorde ett kanonjobb som kock också, medan jag dukade bordet, sjöng och kokade en hel gryta spagetti för mycket.



Annars var helgen hemskt mysig. Madde sänkte jonas med baylis och en pava vin. Helgens problem stavades M a adde adde E ;) Jenny hade en hemskt snygg morgonfrilla. Jonas snarkade lördag natt så man knappt kunde sova, man var chockad.. Självklart såg vi lite OS också, och det pratades en hel del skidor.
Inte lika chockad.
Vi fikade en del och åt en del gotta. Vi myste i soffan och somnade nästan. Vi spelade inga spel alls, det var bara jag som var taggad. Jennys skoter gav upp, så Ante fick köra bärgningsskoter.



En helg man måste göra om. En helg fylld med skratt och mys.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag håller med dig. :)

2010-02-16 @ 20:22:51
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback