I used to sing for you...

Förlåt om jag tjatar... Men Tracy Chapman måste vara en av världens bästa artister någonsin. Konserten i London gjorde henne om möjligt ännu större, vilket förövrigt var en av 2009's bästa händelse!

Jag sitter i alla fall och lyssnar på hennes senaste album Our bright future. Sing for you är låt nummer ett på skivan, på två sätt, det är ett faktum.

Jag sitter och väntar på att Glenn ska ta och dra sig från Jonas någon gång så att man får gå isäng och sova, jag är trött och less. Han får 10 minuter, sedan är dörrarna låsta, och jag vill inte öppna. Ha!

Jag måste nog börja vänja mig vid att mitt högra öga alltid kommer vara större än det vänstra, det känns inte som att det kommer försvinna, eftersom allt annat är borta. Men det kan jag nog leva med, det ser lite coolt ut, det gör mig unik.

Jag köpte föresten en fotoskrivare idag! Fan vad kul! Nu kan jag skriva ut bilder lite hipp som happ, det kommer gå bläckpatroner i början, det är ett som är säkert.

Annars rullar livet på som vanligt. Just nu känner jag mig bara lite ensam och bortglömd, en liten svacka. Det är mänskligt, har jag hört.


Kommentarer
Postat av: mirja

jag saknar dig1!;)

2010-02-08 @ 02:47:45
URL: http://mirjadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback