Seasons of love.

Idag är man ledig, så man fick sova tills man vaknade imorse. Jag har hunnit vara ner till optikern en sväng, diskat och dammtorkat lite. Snart ska jag fika med Anna! YEAH!

Jag skulle vilja beställa ett par nya brillor, men jag måste spara pengar till London. Då ska det handlas på Oxford street. Jag längtar.

Jag sitter och lyssnar på Rent soundtracket och saknar Lisa. Irland är alldeles för långt bort. Först Gotland, sedan Irland.

Jag saknar mina syskonbarn också, jättemycket. De är mina tre största ögonstenar, och snart är de fyra. Jag älskar livet.

Nu ska jag sätta mig med gitarren innan jag ska ner och fika med Anna.

Kram




Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, London när ska du dit? :)

Fyra syskonbarn? Är det Åsa eller Erika som ska få ett till barn? :)

2010-02-09 @ 20:36:26
URL: http://lisaanderback.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback