Trött.

Idag jobbade man mellan tolv och fem, jag sov alltså till elva, en skön men dåligt betald dag. Disken står på diskbänken och ropar på mig, jag kan knappt bärga mig. Jag har satt upp lite Winnerbäckgrejer i sovrummet idag också, Glenn kommer verkligen förstå varför, för det är så fint! Tekoppen framför mig är påtok för tom, men samtidigt är det för långt till köket för att jag ska orka koka mig en ny kopp. Livet gör det inte enkelt för mig.

Det ligger en hög räkningar bredvid den tomma Tekoppen också, jag längtar inte tills jag måste ta tag i dem. Kontot gapar tomt. Som tur är kommer löningen på Torsdag, lika fort kommer den vara slut. Livet är verkligen inte enkelt alla dagar.

Jag saknar Alfred, Tilde och Jesper. Jättemycket.




Kommentarer
Postat av: Lisa

Sara, vad hände med ditt bloggande? Jag saknar det.. Jag har ju ingen koll längre ;)

2010-03-19 @ 12:51:26
URL: http://lisaanderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback