Jag längtar efter sommaren

Jag har egentligen ingenting alls att skriva. Livet rullar på som vanligt, inga konstigheter.

Jag kämpar fortfarande på med min bok, En komikers uppväxt av Jonas Gardell. Jag sitter och äter merci, som jag egentligen inte alls tycker om, men jag var godissugen.
Jag har funderat på om man någon gång skulle ha tagit jägarexamen. Jag längtar till sommaren när man kan fara ut med båten och kanske fiska en stund.

Jag saknar fortfarande alla klasskamrater som lämnat en i sticket ;)
Jag skulle vilja fota, men vintern är alldeles för mörk.
Jag älskar hur glad jag blir av Kapten Röds musik.
Jag skulle inte må dåligt av ett nytt par adidasskor direkt.
Jag älskar Glenn riktigt mycket.


Kommentarer
Postat av: Madde

Du skriver så fint jämnt. :) Är du på IKEA ihelgen? Det lutar nog åt att jag och Lotta far på fre till hennes syrra i Åsele och sover där sen på lördag morgon brassar vi till Sundsvall och så hem igen på kvällen. :)

2010-02-03 @ 14:40:51
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback