Glad.

Tänkte skriva ett blogginlägg igår, men hade inget att skriva. Det har jag i och för sig inte nu heller. Men vi gör ett nytt försök eftersom Hampus klagat på min kassa uppdatering.

Idag efter jobbet tog jag en dusch för att mitt hår såg förjävligt ut. Det blir lätt så när man måste ha ICAkepsen på sig heldagarna. Den ser förjävlig ut också, när vi ändå är inne på ämnet.

Jag kände mig lat, så dagens middag kommer från Billys. Colan är varm och snart helt fri från kolsyra, men jag är glad ändå.

Jag lyssnar på Tomas Järvheden. Han är kul... Och rätt söt.

Idag har det varit en hyffsat trevlig dag på jobbet. Vi har diskuterat barn och aborter, Kniven i strupen, avundsjuka och annat trevligt.
Kniven mot strupen är världens sämsta program. Alexander Nilson är programledare. Han är ful. Han försöker vara Gordon Ramsey och han har ingen mössa på sig i köket. Fyfan.

Nu är min lyxmiddag slut.
Nu väntar jag bara på att TRS'n ska hämta upp mig vid dörren, så att jag får åka till Barsele. Det blir kortspel och Mästarnas mästare.

Förövrigt är jag kär och lycklig, mätt och belåten, lugn och harmonisk.

Jag tyck om Glenn. Så det så.

Punkt.


Kommentarer
Postat av: åsa

Härligt med lite uppdatering, nyårskrönika verkar lite avlägset nu tycker jag...Ring om du har tid nån gång, Åker till l-sele den 29de, du ska inte till dollar eller nått??? Kram

2010-01-19 @ 18:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback