Älska

Nu sitter jag hemma i lägenheten och har bytt batterier i min Ipod-dockstation. Jag var hemma i Slussfors igår med Anna och Ricky, det var så kul att ha dem på besök!
Jag sitter och tänker på hur musik kan förändra mitt humör, jag älskar musik, det är en hel vetenskap.
Glenn är nere i Mora, allt är så tråkigt när han är borta. Jag saknar han jättemycket, jag är jättekär. Men på tisdag kommer han hem, och då ska det kramas! Vad vore livet utan kärlek? Jag har fått kramas med Alfred och Tilde idag, jag älskar dem så mycket att det gör ont. Jag saknar Jesper också, min tredje skatt.

Lägenheten är städad, jag har två halvlösta korsordstidningar och ny musik i min Ipod. Nu fattas bara Glennson.
Jag tror att jag har hittat hem, äntligen.

Någonstans mellan det att du tittade mig i ögonenoch log, och det att du sa Hej, föll jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback