Jag känner mig lycklig.

Äntligen fredag, ellerhur? Jag älskar när man slutat jobba på fredag och man har en hel ledig helg framför sig. I helgen är det vinterfestival i Blattnicksele, så jag ska dit och umgås med familjen.

Jag känner mig så lycklig för att
~ Jag nyss hittade ett sammarbete mellan två av mina favoritartister - Ziggy Marley och Jack Johnson.
~ Jag har världens bästa familj och för att jag får mysa med allihop i helgen
~Jag har en pojkvän som älskar mig och som får mig på bra humör
~ Jag har ett jobb som jag trivs med och kanonfina jobbarkompisar 
~ Det är fredag och jag tänker ta fram gitarren innan Glenn kommer

Ha en trevlig helg nu, för det ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback