Jag tänkte...

Jag tänkte skriva något långt och djupt inlägg, men det finns ingenting att skriva. Jag ville skriva något som ni vill läsa, men jag kunde inte komma på något. Jag ville skriva om min helg, men det finns för mycket att berätta.

Så istället ska jag dansa runt i lägenheten till Tracy Chapmans sköna beat. Sedan ska jag ta på mig ICAtröjan för att gå till jobbet. Jag känner mig trött efter gårdagens kalas hos Frille Frux och hotellet. Jag känner mig glad för att jag fick vakna bredvid min största ögonsten. Jag känner att jag helst skulle vilja sitta hemma och sjunga idag, men istället ska jag ner och tjäna lite pengar.

Ha en bra dag, så hörs vi när jag har något vettigt att säga.


Kommentarer
Postat av: Linda

vi vet inte så mkt än, vi vill veta vad fk säger och peter vet inte om han blir ledig heller. Jag har ont av att göra ingenting känns inte så kul att åka upp och inte kunna vara med ut åh åka skoter, sitta i stugan i några dagar ensam är kanske inte att föredra

2010-03-15 @ 07:20:57
URL: http://bebisvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback