Steira

Idag har jag varit glad för att Fångarna på fortet är tillbaka.
Idag har jag funderat över hur långt snålhet får gå.
Idag har jag älskat min mamma.
 Idag har jag skrattat åt Elina.
 Idag har jag underhållt mig med min gitarr.
 Idag är jag chockad över hur fort tiden kan gå, firar ett år med körkortet idag. 
Idag har jag längtat efter att få krama Glenn.
Idag har jag varit ledsen för att Evelina fortfarande är borta.
Idag har jag svurit åt hamburgerdressing.



Jag kom nyss hem från jobbet, dagen har gått fort och jag har skrivat Tärnaskinka tills jag nästan skrattade åt dess existens. Snart kommer Glenn och myser med mig, det ser jag fram emot. Nu ska jag plocka fram en glass ur frysen och titta på Youtubeklipp.



Steira


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har skåpluckedammfärg! :P

2010-04-24 @ 16:07:20
URL: http://vaegkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback