Dag 1 – Presentera mig själv

Det är alltid lika svårt att veta vart man ska börja.

Så, såhär ser jag ut



Jag är född i världens mysigaste by där jag växte upp med båda min föräldrar!
Jag är sladdis, så storasyrrorna flyttade från boet rätt tidigt, så jag har aldrig lärt mig att ha syskonbråk.
Mina älskade storasystrar har två underbara barn var, Alfred och Tilde - Jesper och Olivia.
Jag älskar barnen mer än något annat och gör mitt bästa för att vara en grym moster.



Jag bor tillsammans med min sambo som är världens snällaste, på riktigt - Glenn Berglund.
Vi trivs bra tillsammans och börjar få ordning på lägenheten.

Det vi gör och gillar mest är att umgås med våra kompisar.
Vi är som en stor familj.

Jag har säkert nämnt det förut - Men jag har ett födelsemärke i varje hand och har 38 2/3 på alla mina addidasskor. Jag har en uruselt morgonhumör och jag blir rätt grinig när jag är hungrig också, det kan Glenn intyga.

Jag har fantastiska jobbarkompisar som sätter en guldkant på alla mina arbetsdagar på ICA.
Särskilt Sandra och Elina. Vi charkbrudar är grymma helt enkelt.

Jag är en känslomänniska av världsklass, jag gråter när jag är ledsen, svär när jag är arg och trallar när jag är glad. Och jag tar i när jag gör det.

Något av det bästa jag vet när jag är ensam är att lyssna på Damien Rice's 9 och bara känna.

Nej, nu måste jag kvälla. Födelsedagsfirande imorgon, det blir en kul dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback