Dag 3 - Mina föräldrar

Min Pappa heter Felix och Mamma heter Britt-Inger.
Och vi är tre syskon som kan intyga att de är föräldrar av världsklass.

Jag är nog mest lik min pappa till utseendet, han är lång och mörk.
Han är så snäll och omtänksam,
jag vet att min Pappa alltid finns för mig och att han hjälper mig när jag behöver det.
Min Pappa har lärt mig mycket.
Jag har fått min humor från min pappa, min pappa är rolig.
Min pappas kramar är dom varmaste som finns.
Jag älskar min Pappa.



Men mitt känslosamma sätt har jag nog fått av min Mamma.
Vi har gråtit och skrattar i många timmar.
Jag och Mamma pratar absolut bäst i bilen.
Min Mamma är lika snäll som min Pappa.
Det händer att vi bråkar ibland, men vi blir alltid sams.
Jag älskar min Mamma.



Så, för att avsluta det hela.
Jag är stolt över att vara Felix och Britt-Ingers dotter.
Våra föräldrar är världens bästa
och vi älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback