Bu!

Fredagkväll.
Allt med Halloween och Allhelgona börjar göra mig förvirrad.
Men äntligen har jag börjat få en rätsida på problemet. Halloween är i helgen, och allhelgona är nästa helg,
för att folk inte vill blanda spöken med helgon helt enkelt.

Jag sitter mest på nålar och inväntar min Canon 40D som kommer till veckan.
Innan den anländer kommer jag ha ganska ont på skinkorna känner jag.
Ska bli kul att få börja fota, mer på riktigt.
Syskonbarnen ligger farligt till, det lär bli en fotoattack!

Fredagkväll.
Fredriksson, Stenvall och Larsson är och hälsar på oss. En helt vanlig Halloweenfredag.
Riktigt mysigt.

Trevlig helg alla häxor och troll.
Bus och en massa godis.



Snart min...


Kommentarer
Postat av: Linda

halloween är nästa helg :S

2010-10-30 @ 19:22:59
URL: http://duimittliv.blogg.se/
Postat av: Linda

jaja, men festen är iaf nästa helg :) haha

2010-10-30 @ 22:31:28
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback