Olivia

Idag var en sådan dag då jag förbannade blåsten.
Jag trampade och trampade, men tog mig ingenstanns.
Förbannade blåst.

Jag känner mig trött och klockan är bara barnet.
Varför är jag så trött när jag är ledig imorgon?

Siktar på 2,0 på högskoleprovet.
Ser mörkt ut för min del men en Pettersson ger inte upp.
Några dagar och nätter till så kanske jag hamnar på 1,0 Om jag har tur

Helgen som var bjöd på dop och kvalitetstid med min familj.
Det tycker jag om.
Barnen var sötast som vanligt och man kunde somna ovaggad efter en fartfylld dag.


Kommentarer
Postat av: mamma

så skall en slipsten dras, skämpa på

2010-10-06 @ 07:47:32
Postat av: Ina

Klart du klarar ett bra resultat på högskoleprovet! Det gäller bara att du tänker positivt så det inte låser sig :)

2010-10-06 @ 10:43:00
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv; Ja det är det :)

2010-10-12 @ 21:04:54
URL: http://vaegkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback