Glee...

Jag är bara tvungen, så vansinnigt tvungen!
Så... Wait for it... Här kommer mitt första Gleeinlägg.

Har nyss fått hem senaste avsnittet av Glee och lyckan är total.
Har väntat på avsnittet sedan efter jul och nu dök det bara upp.
Jag måste bara övertala Glenn att se det med mig först.
Lyckan är så total.



Bilden är framgooglad...

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara varför det är världens mest underbara serie.
Efter att ha sett första avsnittet så var jag inte direkt imponerad måste jag säga.
Men efter att ha haft en djup Gleeperiod så är jag fast.
Jag sitter fast riktigt hårt.

Och Hanna - Jag älskar min Gleealmanacka!

(Jag älskar hur jag bara kan sätta ihop alla ord med Glee)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback